Co bude Vaší hlavní činností:

  • tvorba nabídek, komunikace se zákazníky, příprava obchodních jednání, statistiky, marketingová podpora, administrativní činnost
  • vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • příjem objednávek, administrace objednávek, příprava podkladů k expedici a fakturace
  • telefonická a e-mailová komunikace
  • komunikace s kolegyněmi či kolegy ze všech útvarů společnosti

Jaké jsou předpoklady k rychlému začlení se do týmu:

  • min. středoškolské vzdělání (technické zaměření výhodou)
  • samostatnost, kreativitu, schopnost se adaptovat
  • technické povědomí
  • uživatelská znalost MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet
  • ŘP sk. B

Co Vám můžeme nabídnout:

  • motivující finanční ohodnocení dle výsledků (fixní a pohyblivá složka platu)
  • profesní rozvoj a seberealizaci
  • příspěvek na stravování
  • prostředí zavedené, stabilní společnosti

Kontaktní osoba

Ing. Zdeněk Kuchta – obchodní ředitel
+420 739 389 400
zkuchta@azp.cz